de klant centraal deel III

klant centraal

Inspirerend leiderschap ontbreekt

Betrokken medewerkers creëert u op tal van manieren, maar vooral door inspirerend leiderschap. Yes We Can! Te vaak zijn bestuurders, directeuren en managers onzichtbaar voor medewerkers op de werkvloer die de klantgerichtheid in de praktijk moeten brengen. Goed voorbeeld doet volgen, maar het goede voorbeeld ontbreekt. Dus: een inspirerende en gedeelde visie, missie en kernwaarden niet alleen op papier zetten en als  een goed bewaard geheimhouden voor de rest van de organisatie! Het is in de meeste bedrijven een komen en gaan van (interim) managers en teamleiders, die vooral met hun eigen carrière bezig zijn, in plaats van met het kweken van doelgerichte en succesvolle klantenteams.

Zorg voor inspirerend leiderschap! Start eens met uw medewerkers de vraag te stellen: ‘wat inspireert jou echt?”.

rhO training helpt u en uw bedrijf om betrokken medewerkers te hebben én te behouden met daardoor tevredener klanten. Met als belangrijk resultaat een betere financiële positie!

Bel ons voor een nadere kennismaking. Telefoonnummer: 06.141.844.97
Romeo Oehlers

<<